Brass. Бірмінгем(Brass: Birmingham) (2018)

Базова гра
Ранг: 1
Світова оцінка: 8.6
Кількість гравців: 2 - 4
Вік гравців: 14
Тривалість гри: 120
Складність: 3.9
Видавець:

Опис

ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ BRASS. БІРМІНГЕМ (BRASS: BIRMINGHAM)


 «Brass. Бірмінгем» - це гра про конкуруючих підприємців у період англійської промислової революції в 1770-1870 роках. Мідленс - регіон у центральній частині Англії. Саме тут були головні вугільні шахти. Промислова агломерація була зосереджена довкола міста Бірмінгема. За вугільні родовища та дим заводських труб її прозвали Чорною країною.
 В основі гри ті самі правила, що й у «Brass. Ланкашир». Ви будуватимете власну індустріальну імперію, налагоджуючи з'єднання водних каналів та залізниці, а також споруджуючи та модернізуючи різні підприємства, такі як текстильні фабрики, вугільні шахти, ливарні заводи, мануфактури, гончарні майстерні та пивоварні. Усі ігрові дії виконуються за допомогою карток. Ігровий процес більш напружений, ніж у грі-попередниці: сімнадцять фунтів як стартовий капітал, вугілля та залізо коштують дорожче. Також у грі з'явився новий ресурс (пиво) та жетони комерсантів. Типи підприємств перероблені: їх побільшало, які параметри різноманітніше. Додані карти-джокери, які становлять окрему колоду та дають можливість будувати будь-яке підприємство у будь-якому місті.
 
 Кожна епоха складається з кількох раундів, кількість яких залежить кількості учасників у грі. Гравцям доступні такі дії (дві в хід):

  •   Будівництво підприємства За деякі потрібно буде заплатити вугіллям або залізом.
  •   Модернізація власних підприємств. Гравці скидають підприємства менших рівнів, щоб відкрити доступ до сильніших підприємств, які приносять більший дохід або більше переможних очок.
  •   Розвиток шляхів водного та залізничного сполучення від локацій, що вже входять до вашої транспортної мережі, до нових місць.
  •   Продаж вироблених товарів. Виробничі будівлі, з'єднані мережею доріг із ринком, дають можливість обміняти товари на гроші чи переможні очки.
  •   Отримання грошей як позички.
     

 Партія триває дві ігрові епохи: епоху каналів (1770—1830) та епоху залізниць (1830—1870). У грі перемагає підприємець, який накопичив найбільше переможних очок після завершення епохи залізниць.
 «Brass. Ланкашир» та «Brass. Бірмінгем» базуються на одних і тих же механіках, але відмінностей у правилах достатньо, і обидві ігри мають свій темп і свій набір різних шляхів до перемоги. У будь-якому випадку оригінальна концепція позичок як ігрової механіки, придумана Мартіном Уолессом, у поєднанні з логістичними завданнями зробила Brass сучасною класикою.