Heroes of Terrinoth

Heroes of Terrinoth
Світова оцінка: 7.5
Народна оцінка: 7
Кількість гравців: 1 - 4
Вік гравців: 14
Тривалість гри: 60
Складність: 2.5
Реліз локалізації:

Знаменитий «Warhammer Quest: The Adventure Card Game» в новому сеттингу - в фентезійному світі Террінота, де відбуваються дії таких ігор, як «Runebound», «BattleLore» і «Descent. Мандри у Темряві». 

Настільна гра «Heroes of Terrinoth» була створена в 2018 році братами Седлерами, авторами оригінального карткового «Вархаммер Квесту».

Підготовка, особливі правила і умови перемоги/поразки залежать від обраної пригоди. Всього в базовій грі 8 пригод. Діючи спільно, наші герої будуть розшукувати могутні артефакти, рятувати «хороших» і вбивати «поганих». В кожній пригоді є головний лиходій, якого потрібно здолати спільними зусиллями.

Гравці вибирають собі по одному герою і отримують карти відповідних здібностей. У базовій грі дванадцять героїв, які діляться на класи воїна, мага, цілителя і розвідника. Учасники визначають лідера свого загону. Потім вони відкривають верхню карту локації і додають зазначених ворогів - в зону ближнього бою (перед собою) і в область тіней. 

ІГРОВИЙ ПРОЦЕС

Ігровий раунд складається з чотирьох фаз.

  1. Фаза героїв

Гравці ходять по черзі, починаючи з лідера. Активний гравець повертає горизонтально одну незадіяну (що лежить вертикально) карту здатності і активує її. На картах здібностей чотири типи дій:

  • атака. Герой атакує одного ворога в зоні ближнього бою. Далекою атакою можна дістати ворогів в чужій ігровій зоні або в області тіней.
  • розвідка. Герой досліджує локацію, додаючи жетони просування. Коли кількість таких жетонів стає рівною показнику дослідження, загін може перейти до нової локації.
  • відпочинок. Герой виліковує свої рани і повертає в стан готовності всі задіяні карти здібностей.
  • підтримка. Отримання жетонів успіху для інших героїв.

Виконуючи ту чи іншу дію, гравець кидає вказану кількість білих кубиків, а також чорні кубики за кількістю активних (що лежать вертикально) карт ворогів в ближньому бою. На білих кубиках може випасти «успіх», «абсолютний успіх» («успіх» + перекидання) або «захист». На чорних кубиках може випасти «удар у відповідь» або «загроза» (спрацьовують ефекти на картах ворогів або планшеті пригоди). 

Герой або ворог гине, коли число жетонів ран стає рівним значенню його здоров'я. Якщо на початку ходу гравця всі карти здібностей задіяні, він отримує два поранення і повертає свої карти в стан готовності.

  1. Фаза ворогів

Активні (повернені вертикально) вороги атакують героїв. Гравці по черзі вибирають по одному такому ворогові, застосовують зазначені ефекти, а потім повертають його карту:

  • прорив. Ворог вступає в ближній бій.
  • відступ. Ворог відходить в область тіней.
  • напад. Ворог завдає герою рани відповідно до показника своєї атаки.

Інші ефекти описуються безпосередньо на картах ворогів. 

В кінці фази всі задіяні вороги знову повертаються в стан готовності.

  1. Фаза випробування

Лідер переміщує жетон випробування по треку на планшеті пригоди і застосовує вказаний на поточному діленні ефект.

  1. Фаза походу

Загін вирушає в нову локацію, якщо поточна локація повністю досліджена. Скидаються всі карти з області тіней, крім головного лиходія. Відкривається нова карта з колоди локацій і додаються нові карти ворогів. Лідер може передати свій жетон іншому гравцеві.

 

КІНЕЦЬ ГРИ

Партія триває до тих пір, поки учасники не досягнуть умов, зазначених в розділі «перемога» чи «поразка» на планшеті пригоди.

Написати відгук

Що б написати відгук ви маєте бути авторизованим.

Тримаємо вас в курсі найцікавіших та найактуальніших подій світу настільних ігор в Україні.
Розповідаємо про настільні ігри просто, весело та цікаво.