Ініш. Місце, де легенди стають теперішнім
Я взяв на себе відповідальність за життя свого народу, а, значить, я доведу, що мені не байдужа доля кожного. Нас чекає довгий шлях густими лісами, обривчастими скелями, соляними печерами і посушливими долинами. Але в кінці цього шляху ми неодмінно знайдемо будинок, навіть якщо для цього доведеться пролити кров.
«Inis» в перекладі з кельтської означає «титул короля», саме за це звання доведеться поборотися учасникам настільної гри Ініш. Всі учасники - кельтські вожді, їхні клани покладають на них більше надії, адже кожен з вождів пообіцяв своєму народу відшукати і, якщо знадобиться, завоювати землі, де можна буде зупинитися і, нарешті, почати вести осілий спосіб життя.
Ініш. Відшукати рідні землі
На початку партії на стіл викладаються тільки стартові області поля, що символізують чотири регіони: соляну печеру, долину, ліс або кам'яний регіон. З компонентів на початок гри в учасників є лише фігурки кланів одного кольору, саме їх (по 2 фігурки) гравці виставляють на поле.
Особливе місце в ігровій механіці гри Ініш (Inis) займають карти - без них ви не виконаєте жодної дії. Так, є три види карт: карти дії дозволяють рухатися по території, досліджуючи нові землі, карти переваг розкажуть про особливості зайнятих вами територій і, нарешті, карти епосу дозволяють здійснювати всякі епічні дії, брати участь в боях та інше.
Кожен раунд відбувається в дві фази. У фазу зборів в першу чергу призначається брен - вождь усіх народів, чільний до тих пір, поки не визначиться новий король. Цей титул дістається учаснику, який розмістив більше всіх фігурок на території столиці. Потім гравці розбирають карти переваг відповідно до зайнятих регіонів і підкидають жетон, щоб визначити напрямок ходу в поточному раунді: за годинниковою стрілкою або проти. Остання дія в фазі зборів є підготовкою до наступної фази - фази сезону. Учасники розбирають карти шляхом драфта. Для цього кожен гравець отримує по 4 карти, вибирає одну, а решта передає сусідові зліва чи справа, в залежності від напрямку ходу. Потім знову вибирають по одній карті, і передають далі і так до тих пір, поки кожен учасник не сформує свою колоду.
У фазу сезону учасники ходять по черзі і розігрують отримані карти. Таким чином, ви зможете додати на поле нових представників свого клану або перемістити на іншу територію вже виставлених. Крім того, ви зможете відкривати нові землі, викладаючи до поля нові області. Коли в якомусь з регіонів у вас буде більше представників клану, ніж у інших гравців, ви станете вождем земель, в результаті чого отримаєте бонусну карту відповідного регіону.
Якщо на одній території виявляється відразу два клани - відбувається битва: вожді борються за владу над землями. Бій відбувається наступним чином: учасники по черзі забирають або фігурку супротивника з поля, або карту з руки супротивника. Це продовжується до тих пір, поки обидва вождь не будуть згодні на перемир'я або поки в регіоні не залишиться тільки один клан. Вірний спосіб гарантовано врятувати хоча б одну фігурку від нападу ворога - заздалегідь побудувати цитадель, зігравши потрібну комбінацію карт. Тоді під час битви як мінімум один представник вашого народу залишиться цілий і неушкоджений за стінами цитаделі.
Правила настільної гри Ініш (Inis) пропонують відразу три умови перемоги, виконайте хоча б одне, і вас назвуть титулом Ард-ри - королем острова Ірландії. По-перше, можна здобути перемогу в громадській сфері, розмістивши представників свого клану відразу в шести областях. По-друге, за вами буде перемога у військовій сфері, якщо на кожній вашій території виявиться як мінімум 6 фігурок суперників. І, по-третє, вас чекає перемога в духовній сфері, якщо на ваших територіях буде як мінімум 6 жетонів святинь.