У грі «Декодер» дві команди по 2-4 гравці в кожній змагаються одна з одною, щоб визначити найкращих дешифрувальників. Ваша мета: передати коди своїй команді та не дати змоги суперникам їх перехопити. Тому ваші підказки повинні бути зрозумілі вашій команді, але туманні для суперників. Також ви повинні постаратися перехопити код іншої команди.
Підготовка до гри
Приклад ходу
Ви граєте за білу команду разом із Дашою і Максом. Макс шифрує першим. Він намагається передати 3-значний код із картки.
Щоб це зробити, він вигадує 3 підказки, по одній на цифру: «Мексика», «комаха», «жах». Щоб упоратися з підказками Макса, члени вашої команди повинні використовувати 4 таємні ключові слова (їх може бачити тільки ваша команда).
У цій грі це слова: 1. Морок 2. Бабка 3. Коктейль 4. Сомбреро
Які три цифри загадав Макс?
Підказка «Мексика» найімовірніше підходить до слова 4: «сомбреро». «Комаха», напевно, підходить до ключового слова 2: «бабка». І, нарешті, з «жахом» асоціюється слово «морок».
Найімовірніше, Макс загадав 4.2.1.
Оскільки підказки вимовляються вголос, а ключові слова не змінюються протягом гри, кожна команда буде поступово видавати інформацію про свої ключові слова суперникам. Так, урешті-решт, вони зможуть перехопити ваші коди. У попередньому прикладі після першого раунду суперникам відомо, що ваше ключове слово 4 пов'язане з Мексикою. Якщо пізніше в грі ви використаєте підказку «текіла», суперники легко зможуть пов'язати її з Мексикою і зрозуміти, що ви знову посилаєтеся на четверте ключове слово.
Кінець гри
Ваша команда перемагає, коли отримує 2-й жетон перехоплення. Ви отримуєте 1 жетон перехоплення щоразу, коли успішно перехоплюєте код суперників.
Ваша команда програє, коли отримує 2-й жетон перешкод. Ви отримуєте 1 жетон перешкод щоразу, коли не вгадуєте код свого шифрувальника.