АРІДНИК: ГРА ПРО ЧАРИ, ДУХІВ ТА ВІВЧАРІВ
Настільна гра про чари та вівчарів розрахована на 1-4 гравців дозволить гравцям поринути у світ української гуцульської міфології.
У «Аріднику» ви будете грати за пастухів, які навесні ведуть свої отари в гори і мандрують до осені, шукаючи найкращі пасовища, зустрічаючи стародавніх духів Карпат і реалізовуючи їхні хитромудрі плани. Ви будете думати про те, як не потрапити в пащу велетенського Вовка, як перехитрити Дрозда, якому Бог наказав пасти всіх овець на світі. Ви побачите, як Алей, дух Божий, одним рухом розколює землю. Ви обміняєтеся магічними скарбами з Арідником, який був першим братом Бога. І, звичайно, ти навчишся мудрості у Всевишнього Бога, який знає все про все.
Під час своїх ходів гравці розміщують плитки, щоб рухати своїх пастухів і духів, отримуючи за це певні винагороди. Гра триватиме, доки не будуть розміщені всі фішки. Коли гравець, який поклав останню плитку, завершить свій хід, усі гравці порахують своїх овець, і той, хто набере більше, виграє гру.
У свій хід кожен гравець виконує наступні дії: У свій хід гравець кладе 1 тайл зі своєї руки на поле, а потім відтворює його властивості чорного кольору. Властивості можна відтворювати в будь-якому порядку, повністю чи частково, або не відтворювати взагалі. Якщо гравець пересуває свою фігуру пастуха, він грає білими властивостями плитки, на якій він зупинився. Якщо пастух зустрічає духа на тій самій плитці, що й його пастух, або приносить духа на плитку зі своїм пастухом, він може обмінятися з цим духом. Потім гравець бере 1 тайл з горизонту і кладе на його місце новий.
У будь-який момент свого ходу гравець може реалізувати один зі своїх планів («Задум»)- якщо умови такого плану виконуються, гравець отримує певну винагороду. Також при бажанні в свій хід гравець може розіграти 1 карту скарбу («Знадіб») - магічного предмета, який дає якусь перевагу або винагороду.
ЩО В КОРОБЦІ?