Опис
«Дюна: Імперіум – Піднесення» – майбутнє Імперіуму в ваших руках!
Те, що колись було кровною ворожнечею між звиклими ворогувати Великими Домами, перетворилося на щось більше. Від скромних контрабандистів до Сестер Бене Ґессерит і самого Імператора – тепер кожен зіграє важливу роль у визначенні майбутнього Імперіуму. Утім, одне відомо напевно. Хто контролюватиме видобуток прянощів, контролюватиме Всесвіт…
«Дюна: Імперіум – Піднесення» – це самостійна гра, яка урізноманітнює засади ігроладу «Дюна: Імперіум», що стосуються колодобудування та розміщення робітників. Ви продовжуватимете балансувати військову міць і політичні інтриги, використовуючи нові інструменти для досягнення перемоги, а шпигуни сприятимуть вашим планам.
«Дюна. Імперіум – Піднесення» створена на основі подій і персонажів як з оригінального літературного циклу «Дюна» від Френка Герберта, Браяна Герберта й Кевіна Дж. Андерсона, так і нового фільму від компанії Legendary Pictures. Ця гра може поєднуватися з базовою грою «Дюна: Імперіум» і доповненнями «Безсмертя» та «Розквіт Ікса» (детальніше читайте у буклеті правил), і також містить правила гри вшістьох.
Фракції
У грі «Дюна. Імперіум – Піднесення» чотири фракції репрезентують потужні сили Дюни та інших частин Імперіуму. Збільшення вашого впливу та укладання союзів з однією чи кількома з цих сил – один з ключових шляхів до перемоги в грі.
- Дім Коррино. Шаддам IV з Дому Коррино – безжальний Імператор відомого Всесвіту. Завдяки спільним набігам ви зможете збагатіти, а також отримати від нього підкріплення – його елітне військо сардаукарів.
- Гільдія Лоцманів. Гільдія Лоцманів володіє монополією на міжпросторові подорожі. Їхні великі гайлайнери доставлять на Дюну чималу кількість припасів і ваших загонів, якщо ви зможете заплатити прянощами ту високу ціну, яку вони заправляють за свої послуги.
- Бене Ґессерит. Інтриги й підступи Сестер Бене Ґессерит та їхнє видиме й невидиме планування впливає на долю Імперіуму на кілька поколінь уперед.
- Фримени. Суворий ландшафт Дюни перетворив Фрименів на лютих воїнів. Можете спробувати подружитися з ними, щоб скористатися силою пустелі та навчитися вести піщаних хробаків у бій.
Інші утворення та локації:
- Ландсраад. Імператор очолює Ландсраад, керівний орган, що представляє Великі Доми Імперіуму. Зрозуміло, що солярії сприяють встановленню зв’язків, допомагають здобути прихильність чи отримувати постійну стратегічну перевагу.
- ДАПТ. Добропорядний Альянс Прогресивних Торгівців – велика комерційна організація, що охоплює весь Імперіум. Виконуючи їхні торгові контракти, ви зароблятимете солярії, а продаючи їм прянощі, ви матимете змогу зміцнювати важливі політичні союзи.
- Населені райони Дюни відіграють важливу роль у проведенні будь-яких воєнних кампаній, адже в більшості цих місць можна збирати війська. Деякі локації захищені від піщаних хробаків потужною Оборонною стіною із суцільного каменю.
- Пустелі. Саме в пустелях Дюни ви добуватимете найціннішу речовину в Імперіумі – прянощі меланжу. Утім, у пустелях також живуть гігантські піщані хробаки.
Перебіг гри
Кожен раунд гри складається з п'яти послідовних фаз:
- Початок раунду. Кожен раунд починається з відкриття нової верхньої карти з колоди карт конфліктів. Потім кожен гравець бере 5 карт зі своєї колоди, формуючи руку для раунду.
- Ходи гравців. У свій хід ви можете відправити агента або розкрити карти. Зазвичай ви виконуватимете ходи, відправляючи агентів, поки ті у вас не закінчаться, а потім виконаєте хід «Розкрити карти». У цій фазі ви можете зіграти будь-які свої інтригові карти задуму.
- Бій. Кожен гравець здобуває нагороду з карти конфлікту залежно від значення його сили на шкалі бою. Після того як усі нагороди будуть розподілені, кожен гравець забирає свої загони із Зони конфлікту та кладе їх у свій запас.
- Видобуток. У цій фазі в локаціях видобутку можуть накопичуватися прянощі. Перевірте кожну з локацій ігрового поля із символом видобутку. Якщо в локації немає агента, покладіть 1 прянощі із загального запасу в цю локацію (на спеціально відведене для цього місце). Ці прянощі додають до будь-яких прянощів, що залишилися на цих місцях з попередніх раундів.
- Відкликання. Якщо будь-який гравець набрав 10 чи більше переможних очок на треку очок або якщо колода карт конфліктів вичерпалася, активується кінець гри. Якщо ніхто не переміг, приготуйтеся до наступного раунду.