Дорога Грому: Вендета(Thunder Road: Vendetta) (2023)

Базова гра
Ранг: 448
Світова оцінка: 7.96
Кількість гравців: 2 - 4
Вік гравців: 10
Тривалість гри: 75
Складність: 2
Видавець:

Опис

Розпечений до червоного кулемет зменшує оберти. Краєвид спотворений вирвами й напівзотлілими уламками – решта машин розбита вщент. Дорога спустошена й нарешті вільна, а я – останній вцілілий. Адреналін струмує по венах, поки я пролітаю останні сотні футів перед фінішем. У голові, немов зажована касета, все крутиться фраза: «Чорт забирай, я зробив це, чорт забирай…». Це останнє, що я пам'ятаю перед тим, як навколо все потемнішало. Свідомість повернулася до мене тільки під сутінки – я лежав у калюжі власної крові далеко від автостради. Перемагаючи біль від зламаних ребер, я насилу перекинувся на спину, спрямувавши згасаючий погляд у похмуре небо. Що ж, ось який справжній фінал цієї історії. Смерть ішла тим самим шляхом, що і я, але, як відомо, переможців ніколи не буває двоє.

Настільна гра Thunder Road: Vendetta – це приголомшливе оновлене й повністю перероблене видання оригінальної постапокаліптичної класики 1986 року в жанрі покрокових перегонів для 2-4 гравців, тепер у дбайливій локалізації від Ігромагу. Дірявлячи товсті обшивки великим калібром, рвучи іржавий метал на шматки, трощачи кістки й черепи самовпевнених дурнів, ви будете виборювати звання найнебезпечнішого покидька в усьому окрузі.

Почніть з розкладання трьох модульних планшетів доріг: стартового та двох випадкових зі стосу. Розмістіть плитки загроз на певних ділянках дороги. Дайте кожному гравцеві набір із трьох машинок, чотирьох кубиків, гелікоптера та кількох планшетів гравця для відстеження призначення кубиків. Нехай кожен гравець кине всі свої кубики, а той, у кого вийде найменший результат кидку, жбурне кубик дороги та почне першим.

У свій хід гравець призначає кубик для однієї з трьох своїх машинок – це визначить, наскільки далеко вона проїде. За бажанням один раз за раунд можна призначити кубик для однієї дії на командній дошці. Дії включають:

  1. Авіаудар: розміщує гелікоптер на треку для подальшої атаки;
  2. Нітро: надає додаткові дії руху для активної машинки;
  3. Дрифт: дозволяє рухомій машинці проїхати повз перший транспорт на шляху та ігнорувати фазу зіткнення;
  4. Ремонт: відновлює одиницю пошкодження.

Після або замість виконання дії з командної дошки, активна машинка рухається треком. Якщо вона врізається в іншу машину – починаються веселощі! Під час зіткнення активна машинка ставиться зверху на авто, в яке вона врізалася, і поточний гравець кидає куб удару, що визначає, яка машинка буде постраждалою (верхня чи нижня), та куб напрямку, що вказує напрямок, куди відкине постраждале авто. Після кидку той, чий транспорт має більші габарити, має право перекинути кістки. Якщо внаслідок удару одна з машинок потрапляє на нездоланну перешкоду, вона вибухає та назавжди вибуває з гри. Якщо її викидає за межі планшета — вона вибухає. Якщо вона потрапляє під чийсь гелікоптер (навіть під власний), вона також вибухає. Коли відкинуте авто врізається в іншу машинку, процес зіткнення повторюється. Дуже часто одне авто викидає інше в купу з іншого транспорту, створюючи повний безлад! Крім того, не варто забувати про плитки загроз, які може активувати будь-яка машинка. Це може бути звичайною плиткою дороги, згорілими автомобільними рештками або мінами.

Після руху активна машинка чи гелікоптер можуть обстріляти об’єкт попереду, кинувши кубик стрілянини і визначивши, чи влучила вона в ціль потрібного розміру (в більші машинки легше влучити). Якщо є влучання, уражене авто отримує жетон пошкодження зі стосу та виконує його наслідки, які можуть знищити або вивести машинку з ладу.

Далі хід передається ліворуч, і безлад продовжується. Після того, як всі гравці використали свої куби, раунд закінчується. Усі кубики перекидаються знову, і найменша сума очок визначає нового гравця, що ходитиме першим.

Якщо в будь-який момент машинка гравця перетинає дальній край траси, додається новий планшет для продовження дороги. Найвіддаленіший від новододаного планшета шматок дороги вилучається, а будь-які авто, що залишилися на ній, вибувають. Коли весь транспорт одного з гравців буде знищено, він вибуває, а до треку додається плитка фінішної лінії в кінці. Якщо гравець перетинає цю лінію, він миттєво перемагає. Якщо будь-який гравець єдиний залишається із вцілілими авто, він також перемагає.