Чорне Море(Seaside) (2024)

Базова гра
Ранг: 5362
Світова оцінка: 7.12
Кількість гравців: 1 - 5
Вік гравців: 8
Тривалість гри: 20
Складність: 1.2
Видавець:

Опис

Дивовижне Чорне море

Легкий солоний вітерець жене небом хмаринки, схожі на солодку вату. Ось кулики полюють за дивними комахами, неподалік краби ховаються під купами каміння, а пінисті морські хвилі розбиваються об берег і виносять на пісок мушлі… Ласкаво просимо на Чорне море!

«Чорне море» – це геніальна у своїй простоті гра. Для партії вам знадобляться лише дерев’яні жетони, які ви знайдете всередині торбинки. Проте за простими правилами ховається запекле змагання та купа стратегічних можливостей. У чому секрет? Секрет у потужних ефектах різних жетонів, які дозволять вам робити дивовижні речі.

Завдяки компактності та практично невагомості гру легко брати із собою будь-куди. І не просто брати, а й грати буквально будь-де, адже компоненти водонепроникні, а дерев’яні жетони не здує жоден вітер. Для самітних мандрівників гра пропонує правила соло-режиму.

Огляд ігроладу

Уявно розділіть простір між гравцями на дві частини – синє море (центральна частина) та біле узбережжя (частина перед кожним учасником). Визначте першого гравця будь-яким способом, наприклад, нехай починає гравець, який останнім ходив берегом моря босоніж.

Гравці ходять по черзі за годинниковою стрілкою. У свій хід витягніть із торбинки жетон, потайки роздивіться його, виберіть сторону та застосуйте відповідний ефект. Вибравши сторону, ви не зможете змінити її до кінця гри. Після застосування ефекту жетона ви завершуєте свій хід, передайте торбинку гравцю ліворуч. 

Ефекти жетонів

У грі є два типи жетонів – із синьою ділянкою, які ви кидаєте в море, і з білою ділянкою, які ви розміщуєте на своєму узбережжі.

  • Ізопод, мушля та краб. Коли вибираєте ізопода, мушлю чи краба, покладіть жетон у море та негайно виконайте ще один хід.
  • Кулик. Коли вибираєте кулика, розмістіть його на своєму узбережжі, візьміть із моря скільки завгодно ізоподів і складіть під жетон кулика. Проте будьте уважні, адже якщо після цього ви утворюватимете новий стос кулика, доведеться взяти з моря таку ж кількість ізоподів, щоб обидва стоси залишилися на узбережжі. Якщо один із них буде більшим за інший, менший стос доведеться скинути.
  • Пляж. Коли вибираєте пляж, розмістіть його на своєму узбережжі, а потім візьміть із моря стільки мушель, скільки пляжів є на вашому узбережжі.
  • Хвиля. Коли вибираєте хвилю, розмістіть її на своєму узбережжі, переверніть один зі своїх пляжів (можна подивитися на звороти своїх пляжів перед тим, як вибрати) та негайно застосуйте ефект звороту пляжу.
  • Камінь. Коли вибираєте камінь, розмістіть його на своєму узбережжі. Камені мають ефекти тільки в парах – перший камінь не має негайного ефекту, а другий утворює ареал крабів. Візьміть із моря всіх крабів, а також одного краба іншого гравця на свій вибір, і розмістіть їх на своєму узбережжі.

Кінець гри

Щойно мішечок спорожніє, гра завершується. Гравець із найбільшою кількістю хвиль забирає з моря всі жетони. Складіть стосом усі жетони зі свого узбережжя та порівняйте його зі стосами інших гравців. Гравець із найвищим стосом перемагає!