Дія гри розгортається в Бургундії, регіоні Франції епохи Високого Середньовіччя. Кожен гравець бере на себе роль аристократа, який спочатку контролює невелике князівство. Під час гри гравці прагнуть будувати поселення і міцні замки, займатися торгівлею вздовж річки, розробляти срібні копальні і використовувати знання мандрівників.
У грі гравці беруть з ігрового поля тайли поселень і розміщують їх у своєму князівстві, яке зображено на ігровому полі. Кожен тайл має певну функцію, яка починає виконуватися, коли тайл розміщується в князівстві. Саме князівство складається з декількох регіонів, для кожного з яких потрібен свій тип тайлів поселень.
Гра проходить у п'ять фаз, кожна з яких складається з п'яти раундів. Кожна фаза починається з того, що на ігрове поле виставляються тайли поселень і тайли товарів. На початку кожного раунду всі гравці кидають по два кубики, а гравець, який на даний момент є першим у черзі, кидає кубик розміщення товарів. Відповідно до кидка кубика, на ігровому полі з'являється тайл товару. Під час кожного раунду гравці ходять по черзі. Під час свого ходу гравець може виконати будь-які два з чотирьох можливих типів дій: 1) взяти тайл поселення з пронумерованої локації на ігровому полі, що відповідає одному з його кубиків, і покласти цей тайл в зону підготовки на своєму ігровому полі, 2) взяти тайл поселення з зони підготовки на своєму ігровому полі на місце на своєму ігровому полі з номером, що відповідає одному з його кубиків у відповідному регіоні для цього типу тайлів і поруч з раніше розміщеним тайлом поселення, 3) доставити товар з номером, що відповідає одному з його кубиків, або 4) взяти жетони робітників, які дозволяють гравцеві скорегувати кидок своїх кубиків. На додаток до цих дій гравець може купити тайл поселення з центральної локації на ігровому полі і покласти його в зону постановки на своєму полі гравця. Якщо дія призводить до нарахування переможних очок, ці очки негайно отримуються. Кожен тайл поселення дає перевагу, додаткові дії, додаткові гроші, просування по доріжці замовлень на хід, більше тайлів товарів, коригування кидка кубика або переможні очки. Бонусні переможні очки нараховуються за заповнення регіону тайлами поселень.
Гра закінчується після того, як п'ята фаза буде зіграна до кінця. Очки перемоги нараховуються за невикористані гроші і робітників, а також за недоставлені товари. Бонусні переможні очки за певні тайли поселень нараховуються в кінці гри.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю переможних очок.
Правила включають базову і розширену версії.