Вода — один із найцінніших ресурсів у цілому світі. Далеко не на кожній планеті знайдеться придатна для вживання рідина в такій кількості, скільки її є на Землі. І людство якось навчилося підкоряти собі цю інколи надзвичайно бурхливу стихію! Хто-хто, а ми знаємо, якою руйнівною може бути сила води.
Завдяки винаходам геніального Ніколи Тесли є можливість річки в Альпах використати на користь собі та людству загалом. Маєте бажання стати біля початків перетворення енергії води на електричну енергію? Очольте одну з чотирьох найбільших у світі компаній і зробіть її найкращою серед усіх у настільній грі «Гребля». Вибудуйте бездоганну систему протягом 5 раундів, заробивши найбільше переможних очок. Підкоріть собі альпійські потоки!
Ви управляєте силою води!
«Гребля» — комплексна економічна стратегія для 1–4 гравців, що впевнено займає місце серед найкращих настільних ігор за версією платформи Boardgamegeek. Учасники зводитимуть будівлі на загальному ігровому полі, вироблятимуть енергію, продаватимуть її за контрактами та багато всього іншого. Усе для того, щоби ваша державна корпорація зайняла світову першість.
Протягом раунду ви проходитимете такі 5 фаз:
Розпочинається все з отримання доходу. Тут гравці отримують усілякі приємні бонуси зі свого планшета, якщо такі вже відкриті внаслідок зведення певних будівель. Окрім того, саме протягом цього етапу на плитках річок з’являтимуться краплі води.
Як створити свою енергетичну імперію?
Дії — наймасивніша фаза, що звично для такого роду стратегій. Для будь-якої з дій потрібно відправити в комірку певну кількість ваших інженерів. Варіантів дій у гравців вистачає.
Після того, як усі гравці спасують, рухатиметься вода. Кожна гребля може зупинити 1–3 краплі води (залежно від своєї висоти), тому будуйте свої плани відповідно! Насамкінець порахуйте очки за виконання цілі раунду залежно від позиції на треку енергії. Та й з 1–2 місця на цьому треку очки теж даються! А ще цей трек визначає порядок ходу на наступний раунд — загалом, важливе місце. Після цього вам лишиться закінчити раунд — забрати інженерів до свого запасу та повернути маркери енергії на початок відповідного треку.
Гра закінчується одразу після 5 раунду. До набраних протягом гри очок додаються очки за жетон цілі та за залишок ресурсів і води, що стримується вашими греблями. Переможцем буде гравець із найбільшою кількістю очок.
Ні в кого не буде кращої греблі
«Гребля» — одна з найвідоміших економічних стратегій у світі. Насправді в грі не дуже складні правила — але вистачає всіляких нюансів, із якими не одразу легко впоратися. Та і придумати стратегію, яка виведе вас на вершину — це завдання не з простих. Доведеться добряче помізкувати, як налагодити всю систему так, аби вона працювала без жодних вад. Та суперники дуже легко можуть забрати з-під носа ваш ідеальний хід… Така ця гра — мінлива, як потоки води.