Дизайнер: Емануель Орнелла
Художник: Арно Демаед
Видавець: Ystari Games
У настільній грі Ассирія (Assyria) гравці представляють племена, що живуть у Месопотамії, які намагаються розвинутися у пустелі та обмежено родючій території,яка розташована між двома річками, що розділяють ігрове поле. У своєму прагненні до влади гравці будують зіккурати (постійні форпости), колодязі, приносять жертви богам і намагаються ужитися з вельможами Ашшури - столиці Ассирії.
Ассирія – це проста євростратегія, побудована навколо дилеми короткострокового швидкого прибутку та довгострокових інвестицій. Загальний хід гри виглядає наступним чином:
Фаза 1: Гравці отримують ресурси для розширення та визначають порядок гри.
На цьому етапі гравці вибирають карти з ресурсами, які дозволяють розширювати свої території. Загалом той, хто отримує найбільше карт, грає останнім. Перший гравець розширюється з найменшою кількістю ресурсів.
Фаза 2: гравці розширюються на полі, щоб заробити очки або верблюдів.
Гравці починають формувати ряди та/або скупчення хатин і платять за розміщення їх картками ресурсів. Залежно від того, де розміщені хатини, вони або набирають очки, або заробляють верблюдів.
Фаза 3: Гравці витрачають верблюдів на різні інвестиції.
Гравець або отримує одноразові бонуси від вельмож Ашшури, або робить довгострокові інвестиції, підносячи дари богам і будуючи зіккурати.
Гра триває три раунди (ери), які складаються з 2-3 таких фаз. Після кожної ери настає повінь: ігрове поле частково очищається, але гравці також заробляють на своїх інвестиціях з третьої фази . У кожному раунді гравці також набирають очки за хатини і рівні зіккуратів.