Каркассон (Carcassonne) - це гра, в якій гравці витягують і кладуть на поле тайли із зображенням південнофранцузького ландшафту. На тайлі може бути зображено місто, дорога, монастир, пасовище або якась їхня комбінація, і він повинен бути розміщений поруч з тайлами, які вже були зіграні, таким чином, щоб міста були з'єднані з містами, дороги з дорогами тощо. Поклавши тайл, гравець може вирішити розмістити одного зі своїх міплів на одній з областей на ньому: в місті як лицаря, на дорозі як розбійника, в монастирі як ченця або на траві як фермера. Коли ця область заповнена, міпл приносить очки своєму власникові.
Під час гри в Каркассон гравці стикаються з такими рішеннями, як: «Чи варто класти туди мого останнього міпла?» або “Чи варто мені використовувати цей тайл для розширення свого міста, або краще покласти його біля мого суперника, щоб він не зміг завершити свій проект і набрати очки?”. Оскільки гравці кладуть лише один тайл і мають можливість розмістити на ньому одного міпла, ходи проходять швидко, навіть якщо це гра, повна варіантів і можливостей.