ОПИС НАСТІЛЬНОЇ ГРИ BRASS. БІРМІНГЕМ (BRASS: BIRMINGHAM)
«Brass. Бірмінгем» - це гра про конкуруючих підприємців у період англійської промислової революції в 1770-1870 роках. Мідленс - регіон у центральній частині Англії. Саме тут були головні вугільні шахти. Промислова агломерація була зосереджена довкола міста Бірмінгема. За вугільні родовища та дим заводських труб її прозвали Чорною країною.
В основі гри ті самі правила, що й у «Brass. Ланкашир». Ви будуватимете власну індустріальну імперію, налагоджуючи з'єднання водних каналів та залізниці, а також споруджуючи та модернізуючи різні підприємства, такі як текстильні фабрики, вугільні шахти, ливарні заводи, мануфактури, гончарні майстерні та пивоварні. Усі ігрові дії виконуються за допомогою карток. Ігровий процес більш напружений, ніж у грі-попередниці: сімнадцять фунтів як стартовий капітал, вугілля та залізо коштують дорожче. Також у грі з'явився новий ресурс (пиво) та жетони комерсантів. Типи підприємств перероблені: їх побільшало, які параметри різноманітніше. Додані карти-джокери, які становлять окрему колоду та дають можливість будувати будь-яке підприємство у будь-якому місті.
Кожна епоха складається з кількох раундів, кількість яких залежить кількості учасників у грі. Гравцям доступні такі дії (дві в хід):
Партія триває дві ігрові епохи: епоху каналів (1770—1830) та епоху залізниць (1830—1870). У грі перемагає підприємець, який накопичив найбільше переможних очок після завершення епохи залізниць.
«Brass. Ланкашир» та «Brass. Бірмінгем» базуються на одних і тих же механіках, але відмінностей у правилах достатньо, і обидві ігри мають свій темп і свій набір різних шляхів до перемоги. У будь-якому випадку оригінальна концепція позичок як ігрової механіки, придумана Мартіном Уолессом, у поєднанні з логістичними завданнями зробила Brass сучасною класикою.