Багато років тому Карак являв собою величний замок, але тепер він є лише тінню самого себе. Звивисті коридори давно поринули в темряву, що стала притулком для моторошних монстрів. Проте, в лабіринтах все ще зберігаються незліченні багатства, які приваблюють шукачів пригод. Обирайте свого героя, покращуйте його здібності і вступайте в протистояння не тільки з чудовиськами, але й з іншими гравцями, які прагнуть слави не менше за вас. Та щоб стати переможцем та отримати бажані скарби, доведеться побороти справжнього дракона і заволодіти його дрогоцінним рубіном. Чи готові ви розкрити всі похмурі таємниці підземелля та вписати своє ім’я в історію?
Доєднайтесь до безстрашних шукачів пригод
Таємниці замку Карак (Karak) – пригодницька настільна гра, просякнута духом магії та змагань. Гравці перенесуться до таємничого підземелля загадкового замку, де на них чекають незліченні багатства. Однак на шляху до слави та скарбів героям зустрічатимуться різні чудовиська, які ну зовсім не раді чужинцям, а отримати додаткове спорядження та заповнені золотом скрині можна виключно перемагаючи цих супротивників.
Усередині коробки ви знайдете фігурки шести базових персонажів, включно з чарівником Аргентусом, чаклуном Лордом Ксанросом, принцесою-войовницею Елспет та іншими. У грі кожен з героїв має навіть свій портрет з підставкою і спеціальним планшетом інвентаря. Брати участь у партії одночасно можуть 2-5 гравців, які мають провести одного з обраних героїв через похмуре підземелля.
На початку гри потрібно розкласти жетони підземелля, роздати всім планшети і по 5 жетонів здоров’я. Жетони чудовиськ і скринь зі скарбами перемішуються, а кидок кубика допоможе визначити, хто ходить першим. Слідом хід передається за годинниковою стрілкою. Під час свого ходу гравець може подолати до 4 жетонів підземелля, ризикуючи зіткнутися з однією з таких ситуацій:
Завершується хід, коли:
- всі 4 кроки пройдено;
- закінчено бій із чудовиськом;
- відкрито скриню зі скарбом;
- підібрано спорядження іншого героя;
- одержано лікування у фонтані.
Хто ж переможе вогнедишного дракона?
Гра закінчується, як тільки хтось із героїв переможе найсильніше чудовисько - дракона і забере собі його дорогоцінний рубін. Однак, це не гарантує йому першості, адже гравець просто забирає собі коштовність, яка приносить одразу 1,5 переможних очка. Далі потрібно підрахувати, скільки очок накопичив кожен з гравців за час партії. Жетони занепалих і скарби забезпечують додаткові очки. А переможцем у грі стає той, хто обійшов усіх інших гравців за сумою набраних очок.
Настільна гра Таємниці замку Карак дозволить поринути в таємничу атмосферу, дослідити темні куточки колись видатного замку, вступити в бій з чудовиськами і заволодіти скарбами просто не виходячи з дому. Використовуйте кожен свій хід з розумом, перемагайте ворогів, пускайте в хід особливі навички своїх героїв і не забувайте, що інші гравці теж мріють заволодіти багатствами. Подолайте дракона та станьте головним шукачем пригод, який буде прикладом для всіх сміливців!