У важкі післявоєнні часи хоробре мишеня, на ім'я Корін Всехвіст, разом зі своїми найближчими друзями вирушило у подорож – за легендою, за мрією. У кінці своєї виснажливої мандрівки вони побачили диво – величну смарагдову долину. У цьому чарівному місці, серед коренів Вседрева, мишенята знайшли собі новий дім. Першою спорудою, що вони побудували, був монумент, аби закарбувати спогади про подорож. Аж ось, рок за роком, поселення квітло й зростало. Зараз прийшов ваш час зробити внесок у розвиток цієї чарівної цивілізації та побудувати нове місто!
Евердел (Everdell) – це мальовнича сімейна гра для 1-4 гравців, в якій гравці здобувають ресурси та розігрують карти, сезон за сезоном, залучаючи все більше звіряток, аби побудувати успішне місто.
Гра триває чотири раунди – чотири пори року. Перемагає гравець, що здобуде найбільше переможних балів. Гравці ходять по черзі, починаючи з першого найшляхетнішого, гравця. У свій хід гравець виконує одну з трьох можливих дій:
Кожен гравець починає гру з двома робітниками-звірятками. Його підопічними можуть бути білки, їжаки, зайці або черепахи. Навесні до спільноти доєднується одна нова фішка звіряти, влітку – ще одна, а восени цілих дві. Крім того, навесні та восени зростає врожай на «зелених картах», а влітку гравець добирає по 2 карти з Левади.
Робітників можна відправляти виконувати доручення у звичайні або у лісові місцини. Звичайні місцини є частиною ігрового поля. На закритій місцині може знаходитись лише одне звірятко, а на спільних – скільки завгодно, навіть одно й того самого гравця. Лісові місцини – це картки з більш потужним ефектом, що викладаються на кожну партію, додаючи реграбельності. На таку місцину може піти лише одне звірятко від гравця.
Так само, у грі є звичайні та особливі події. Взяти участь у події може лише один гравець, якщо відповідає її вимогам. Це принесе йому переможні бали та заздрість суперників.
Особливістю Евердела є те, що сезони не синхронізовані, кожний гравець проходить пори року у своєму власному темпі. Витративши доступних робітників, гравець сам приймає рішення підготуватись до нової пори року, коли більше не може або не хоче грати карти. Так само і кінець гри наступає для кожного індивідуально, коли гравець завершує всі свої дії восени. В грі не так вже й багато взаємодії між суперниками, окрім гонитви за місцини та події. Евердел не про суперництво, Евердел – це затишна та неймовірно естетична гра про насолоду від процесу створення власного ідеального краю.
Серце цієї гри – це її картки. Вони бувають двох типів: звірята та споруди. Щоб будувати споруди, використовують смолу, гілки та камінці, а ось звірят необхідно нагодувати певною кількістю ягід. Втім, деякі звірята настільки симпатизують тим чи іншим спорудам, що погодяться заселитися до них і без ягід.
Й звірятка, й споруди також відносяться до одного з 5 типів карт: мандри, виробництво, місцини, управління, процвітання. Відповідно до типу карти, гравець негайно активує її властивість, отримує додаткову місцину для розміщення звірятка або ж відкриває собі нові шляхи заробітку переможних балів за певні типи карт або виконання умов. Крім того, карти бувають звичайними або унікальними, що відкриває одні можливості та прибирає інші.
У грі Евердел існує 3 основні обмеження:
Тож ласкаво просимо до Вседолу! Зберіть за столом своїх друзів або змагайтесь з Бруднолапом у соло-режимі. Роздивіться гарненько всю ту красу, що лежить на ігровому полі або вже потрапила вам у руки, й починайте будівництво!