Жили-були...
1289. Щоб зміцнити кордони Королівства Франція, король Філіп Справедливий вирішив побудувати новий замок. Поки що Кайлюс - це лише скромне село, але незабаром робітники та ремісники будуть стікатися сюди возами, приваблені великими перспективами. Навколо будівельного майданчика повільно виростає місто.
Гравці втілюють майстрів-будівельників. Зводячи королівський замок і розвиваючи місто навколо нього, вони заробляють очки престижу і завойовують прихильність короля. Коли замок закінчено, гравець, який заробив найбільше очок престижу, перемагає у грі. Розширення Кайлус (Caylus Expansion): Ювелір увійшло в 2-е видання.
Кожен хід гравці платять за розміщення своїх робітників у різних будівлях села. Ці будівлі дозволяють гравцям збирати ресурси або гроші, а також будувати або покращувати будівлі з цими ресурсами. Гравці також можуть використовувати свої ресурси для будівництва самого замку, заробляючи очки і прихильність короля, які дають більші бонуси. Побудована будівля приносить певну кількість очок, а також потенційний дохід протягом гри, оскільки гравці отримують бонуси, коли інші користуються їхніми будівлями. Обрані гравцями будівлі мають великий вплив на хід гри, оскільки вони визначають дії, які будуть доступні всім гравцям.
Коли будуються нові будівлі, вони тягнуться вздовж дороги, що тягнеться від замку, і не всі будівлі можна використовувати кожного ходу. Гравці мають певний контроль над тим, які будівлі активні, платячи за те, щоб впливати на рух маркера Воєводи. Кінцева позиція маркера - це найновіша будівля, яка може бути використана в цей хід. Маркер проректора також допомагає визначити рух маркера судового пристава, який визначає кінець гри. Як правило, якщо гравці будують багато будівель, а Проректор щедро дозволяє їх використовувати, гра закінчується швидше.