Дія гри Тигр і Євфрат (Tigris & Euphrates), яку багато хто вважає шедевром Рейнера Книзіа, розгортається в стародавньому родючому півмісяці, де гравці будують цивілізації, розміщуючи тайли. Гравці отримують чотири різних лідери: землеробство, торгівля, релігія та уряд. Лідери використовуються для збору переможних очок у цих же категоріях. Однак ваш рахунок в кінці гри - це кількість очок в найслабшій категорії, що заохочує гравців не ставати надмірно спеціалізованими. Конфлікти виникають, коли цивілізації стикаються на дошці, тобто зовнішні конфлікти, причому в такому конфлікті виживає тільки один лідер кожного типу. Лідери також можуть змінюватися всередині цивілізації через внутрішні конфлікти.
Починаючи з видання "Мейфер" 2008 року, "Тигр і Євфрат" включає двосторонню ігрове поле та додаткові компоненти для гри в розширену версію гри. Це "розширення для зіккуратів", яке спочатку було випущено окремим елементом у Німеччині для тих, хто вже володів базовою грою, являє собою спеціальний монумент, який простягається через п'ять клітинок ігрового поля. Монумент можна побудувати, якщо у гравця є хрест з п'яти жетонів цивілізації одного кольору, скинувши ці п'ять жетонів і замінивши їх на маркери зіккуратів, розмістивши вежу зіккурата на середньому тайлі. П'ять маркерів зіккуратів не можуть бути знищені. Всі правила, що стосуються пам'ятників, застосовуються і до пам'ятника-зіккурату. Якщо ваш король перебуває всередині королівства зіккурата, ви отримуєте одне очко перемоги вибраного вами кольору в кінці вашого ходу.
У деяких версіях гри Тигр і Євфрат (Tigris & Euphrates) вказано, що вона розрахована на 2-4 гравців, в той час як в інших помилково вказано, що вона розрахована на 3-4 гравців. Тигр і Євфрат (Tigris & Euphrates) є частиною трилогії, яку іноді називають трилогією Райнера Книзіа з викладання тайлів.