Кемет: Кров і пісок(Kemet: Blood and Sand) (2021)

Базова гра
Ранг: 304
Світова оцінка: 7.97
Кількість гравців: 2 - 5
Вік гравців: 6
Тривалість гри: 120
Складність: 3
Видавець:

Опис

Нове видання «Кемету», однієї з найкращих стратегічних ігор з механікою контролю територій. Настільна гра «Kemet: Blood and Sand» вийшла в 2021 році. Ця версія гри може похвалитися доробленими правилами й поліпшеним оформленням, більш продуманим ігровим полем і збільшеними мініатюрами. Гра стала значно різноманітнішою завдяки більшій кількості плиток могутності (додалися чорні / оніксові плитки), новим істотам і найманцям, новим жетонам тощо.

Кемет: Кров і пісок гра. Квінтесенція контролю територій

Філігранна бойова стратегія з механікою контролю територій. Це одна з найкрасивіших ігор, що коли-небудь бачив Гікач - мініатюри й оформлення заслуговують найвищих похвал. Мало яка гра може зрівнятися з «Кеметом» за глибиною й витонченістю тактичного інструментарію. Учасникам здебільшого доведеться воювати. Розвиток, безсумнівно, дасть свої плоди згодом, але іноді все можуть перекреслити вдалі маневри супротивників на ранніх стадіях.

Піраміди в місті

Єгипетські міжусобиці кояться на мальовничому пустельному полі. Поле двостороннє. Залежно від числа учасників використовуються різні конфігурації поля. Гравці вибирають богів, яких вони представлятимуть - Анубіса, Гора, Бастет, Ваджет або Собека, беруть планшети й компоненти відповідних кольорів. У районах вибраних міст вони розміщують перші рівні пірамід (не більше 2 рівнів в одному районі) і війська (по 5 воїнів у двох районах).

Очки слави

Щоб перемогти в грі, треба здобути 9 очок слави. Учасники гри здобувають постійні очки слави за перемоги в битвах, за контроль храмів і святилища богів у фазу ночі та за купівлю певних плиток могутності. Тимчасові очки даються за контрольовані храми й піраміди 4-го рівня. Якщо на початку свого ходу гравець має 9 постійних і/або тимчасових очок слави, він відразу ж стає переможцем.

День і ніч

Ігровий раунд ділиться на дві фази - дня і ночі. Удень гравці розігрують жетони дій. Уночі вони жертвують воїнів у святилищі / храмах заради отримання очок слави / молитви, отримують очки слави за контроль над храмами, отримують очки молитви і карти допомоги богів. Потім вони встановлюють нову черговість ходів за порядком зростання кількості набраних очок слави.

Виконання дій

Спочатку гравці мають по п'ять жетонів дій. Їх може стати більше, якщо пощастить роздобути золоті або срібні жетони. За порядком ходу гравці розміщують свої жетони на вільних комірках, зображених на планшетах пірамід, і відразу виконують дії:

  • молитви, щоб отримати 2 очки молитви;
  • будівництва піраміди, щоб підвищити рівень піраміди. Вартість будівництва дорівнює новій висоті піраміди;
  • купівлі плитки могутності. Висота відповідної контрольованої піраміди повинна бути не нижчою, ніж рівень плитки могутності. Гравець оплачує купівлю очками молитви, рівними рівню плитки могутності. Ефект плитки могутності діє з моменту придбання;
  • наймання. Гравець наймає за очки молитви нових воїнів і виставляє їх у районах свого міста. У війську гравця не може бути більше ніж 5 воїнів;
  • переміщення війська. Дозволяється залишати або підбирати воїнів по дорозі. Військо може переміститися на одну зону суходолом або перейти Ніл у районі портів. Також військо може телепортуватися від своєї піраміди до обеліска за 2 очки молитви. Дальність переміщення можна підвищити завдяки деяким плиткам могутності, долученій до війська істоті-монстру або картам допомоги богів. Якщо військо зустрічається з ворожим військом, починається битва.

Битви

Гравці вибирають по дві карти битви, залишають одну, а другу скидають. Під вибрану карту можна підкласти скільки завгодно карт допомоги богів. Противники відкривають карти одночасно. Спочатку вони підраховують свою бойову силу,  додаючи воїнів у війську і значення сили на карті. Бойову силу також можуть підвищити істоти-монстри, плитки могутності й карти допомоги богів.

Найсильніший гравець перемагає. Потім війська зазнають невідворотних втрат і звичайних втрат за вирахуванням сумарного значення оборони. Внаслідок цього переможець може взагалі втратити військо, а той, хто програв, маючи більш численну армію, буде змушений відступити або відкликати своїх воїнів у запас заради очок молитви. Щоб отримати постійне бойове очко, у переможця повинен залишитися принаймні один воїн. До того ж переможець мав бути нападником. А втім, деякі плитки могутності дозволяють отримувати переможні очки і оборонцю, якщо він переможе.