"Тепер сурма знову кличе нас, але не як заклик до зброї, хоча зброя нам потрібна; не як заклик до битви, хоча ми в битві - але як заклик нести тягар довгої сутінкової боротьби..." - Джон Ф. Кеннеді
У 1945 році малоймовірні союзники повалили гітлерівську військову машину, а найбільш руйнівна зброя людства поставила Японську імперію на коліна у вогняному штормі. Там, де колись стояло багато великих держав, тепер залишилося лише дві. Світ мав лічені місяці, щоб зітхнути з колективним полегшенням, перш ніж виникла загроза нового конфлікту. На відміну від титанічної боротьби попередніх десятиліть, цей конфлікт буде вестися переважно не солдатами і танками, а шпигунами і політиками, вченими та інтелектуалами, митцями і зрадниками. Twilight Struggle (Сутінкова Боротьба) - це гра для двох гравців, що імітує сорокап'ятирічний танець інтриг, престижу та періодичних спалахів війни між Радянським Союзом та Сполученими Штатами. Весь світ - це сцена, на якій ці два титани борються за те, щоб зробити світ безпечним для своїх ідеологій і способів життя. Гра починається серед руїн Європи, коли дві нові "наддержави" борються за уламки Другої світової війни, і закінчується у 1989 році, коли тільки Сполучені Штати залишилися на ногах.
Twilight Struggle успадкувала свою фундаментальну систему від класичних карткових ігор "We the People" ("Ми, люди") та "Hannibal: Rome vs. Carthage" ("Ганнібал: Рим проти Карфагена"). Це швидка гра з низьким рівнем складності в цій традиції. Ігрова карта - це карта світу відповідного періоду, на якій гравці переміщують юнітів і здійснюють вплив, намагаючись здобути союзників і контроль для своєї наддержави. Як і в інших карткових іграх GMT, прийняття рішень є складним завданням: як найкраще використати свої карти та юнітів, враховуючи постійно обмежені ресурси?
Карти подій у Twilight Struggle додають грі деталізації та колориту. Вони охоплюють широкий спектр історичних подій, від арабо-ізраїльських конфліктів 1948 і 1967 років, В'єтнаму і руху за мир у США, Карибської кризи та інших подібних інцидентів, які поставили світ на межу ядерного знищення. Підсистеми відображають престижну космічну гонку, а також ядерну напруженість, яка може призвести до ядерної війни.